יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרר יין 8 בקבוקים

רוצים לשמור על היינות שלכם? יש לנו פתרון בשבילכם!

יין צריך לשמור בתנאים אופטימליים בכדי לאפשר לו להתיישן בצורה נכונה ולמנוע פגיעה בארומה ובטעם של היין. אחת הדרכים לשמור את היין שלכם טוב לשנים רבות היא באמצעות הנחת הבקבוק בצורה אופקית, בין אם הוא חדש ובין אם הוא פתוח. דרך נוספת היא שמירת בקבוקי היין בטמפרטורה קבועה בין 10 ל-15 מעלות צלזיוס. שכיבה אופקית של בקבוק היין שומרת על פקפק השעם רטוב וכך מונע ייבוש של הפקק. כאשר פקק שעם מתייבש הוא מאבד מהנפח שלו וכך נוצרים רווחים בין הבקבוק לבין פקק השעם וחשיפה של היין לחמצן באופן קבוע. באמצעות שימוש במקרר יין 8 בקבוקים תוכלו לשמור על בקבוקי היין שלהם בתנאים אופטימליים, עם השכבת כל בקבוק בצורה אופקית ושמירה על טמפרטורה קבועה.

למה חשוב לשמור יין בקירור?

ידוע כי ישנם יינות שצריך לשתות בטמפרטורת החדר, אך עם זאת טמפרטורת החדר בעיקר בישראל יכולה להשתנות בצורה מהירה וקיצונית. בימים חמים ולחים מאוד חדר המטבח יכול להוות בעיה לבקבוקי יין הנמצאים בחוץ. זו הסיבה שרוב בתי העסק בישראל המספקים יינות כחלק מהתפריט שלהם מחזיקים את היינות בקירור. הקירור כפי שציינו הוא אינו חזק ואינו דומה לקירור של מקרר ביתי רגיל. בנוסף לכך, מקררי היין בנויים עם זכוכית מבודדת ודלת אטומה במיוחד למניעת כניסה של לחות אל תוך בקבוקי היין.

מה המחיר של מקרר ליין?

המחירים של מקררי יין תלויים במידה רבה במותג של החברה ובמספר הבקבוקים שניתן לאחסן במקרר. רכישה של מקרר יין 8 בקבוקים היא משתלמת במיוחד מכיוון שזה נחשב לאחד המקררים הקטנים ביותר ליין. המחירים מגיעים לאלפי שקלים בלבד למקררי יין קטנים, כאשר מקרר גדול יותר המתאים לאחסון של יותר מ-100 בקבוקים יכול להגיע למחיר של קרוב ל-10 אלף, תלוי במותג וסוג המקרר.

הזמנת מקרר יין 8 בקבוקים

להזמנה של מקרר יין 8 בקבוקים איכותי וחזק שישמש אתכם לשנים רבות קדימה, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים כאן באתר של בית היין ארץ הגליל. ארץ הגליל מייבאים מקררי יין מהמתקדמים בעולם ומשווקים אותם בישראל במחירים נוחים והוגנים במיוחד.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.