יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרר יין קטן

רוצים לשמור על יינות שלכם? יש לנו פתרון בשבילכם!

שמירה על יינות מובחרים היא פשוטה יותר כאשר אתם מחזיקים מקרר יין קטן. מקררי היין שונים ממקררים רגילים והם מותאמים לסוגי יין שונים ולאחסנה בצורה אופקית. זהו הפתרון האופטימלי לשמירה על איכות של יינות לבנים ואדומים עם טמפרטורה מותאמת לסוג היין בחלקים שונים של המקרר. הטמפרטורה האידיאלית לשמירה על יינות היא בין 10 מעלות צלזיוס ל-15 מעלות צלזיוס ולעיתים רבות שמירה על היין בטמפרטורה של החדר אינה פתרון טוב בכדי לשמור על היין לטווח הארוך.

יתרונות מקרר יין קטן לבית

תהליך היישון של היין הוא מה שמקנה לו את טעמו המיוחד. כאשר אנחנו שומרים על יין בטמפרטורת החדר, המעלות משתנות לאורך עונות השנה, בעיקר במדינת ישראל בה הטמפרטורה בתקופות הקיץ הן גבוהות במיוחד. הדרך הטובה ביותר למניעת תנודות בטמפרטורה של היין היא באמצעות אחסון הבקבוקים במקרר יין קטן לבית המותאם במיוחד לטמפרטורה הנדרשת לסוגי היין השונים. מלבד בקרת טמפרטורה, המקררים החדשים והמתקדמים ביותר מספקים גם הגנה מפני קרני UV במידה והמקרר נמצא מול חלון והוא בעל בקרת לחות למניעת התייבשות של פקק השעם והתכווצות שלו, מה שמביא לכך שישנה חשיפה של היין לחמצן.

שמירה על היין גם אחרי הפתיחה

האם אפשר לשמור על איכות היין שלכם גם אחרי שהוא נפתח? התשובה היא – בהחלט כן! השימוש במקרר יין קטן רלוונטי גם לבקבוקי יין שכבר נפתחו. יש 2 סיבות עיקריות לכך – שמירה על פקק רטוב כאשר בקבוקי היין נמצאים בשכיבה ומניעת תהליך התחמצנות של היין באמצעות שמירה על טמפרטורה קבועה בין 10 ל-15 מעלות צלזיוס. מקררי היין הקטנים יכולים להתאים הן לבית והן לבית העסק שלכם והם נחשבים מאוד קומפקטיים עם ניצול מקסימלי של שטח האחסון שלכם במזווה, במטבח או בבית העסק.

הזמנת מקרר יין קטן אונליין

לקבלת פרטים נוספים על מקרר יין קטן ואיכותי לבית או לבית העסק שלכם, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים המופיע כאן באתר של בית היין ארץ הגליל. מקררי היין המוצעים לכם באתר עומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומשמשים מאות ישראלים ברחבי הארץ לאחסון יינות מכל הסוגים.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.