יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרר יין מעוצב

מוכרים יין בבית העסק? מחפשים מקרר איכותי?

קירור יין חייב להתבצע באמצעות מקרר ייעודי השומר על הבקבוקים מלחות גבוהה ומטמפרטורות משתנות. בשונה ממקרר רגיל או מקרר תעשייתי, מקררי היין בעלי טמפרטורות ייעודיות ליישון יין עד למקסימום 16 מעלות צלזיוס, כאשר הטמפרטורה הנמוכה ביותר במקרר היא 10 מעלות צלזיוס. אם אתם מעוניינים להגיש יינות בבית העסק שלכם, מומלץ לכם לרכוש מקרר יין מעוצב המאפשר קירור של בקבוקי היין בשכיבה ובתנאים האופטימליים ליישון ושמירת הארומה שלהם לאורך זמן.

למה חשוב להשתמש במקררי יין?

יין, בשונה מהרבה מוצרי שתייה ומשקאות אחרים נחשב לרווחי במיוחד עבור מסעדות ובתי קפה מבלי למכור אותו במחירים גבוהים. כאשר כל בקבוק יכול להביא להוסיף לכם לתפריט מספר כוסות יין, משתלם במיוחד להחזקי מקררי יין חזקים ואיכותיים עם אחסון אופטימלי למספר גדול של בקבוקים. היום אפשר למצוא מקררים בעיצובים נפלאים המתאימים גם לתצוגה של יינות בחזית בית העסק ויכולים להכיל בין 18 לעד 161 בקבוקי יין מכל הסוגים. עם השקעה מינימלית של כמה אלפי שקלים, אתם נהנים ממקרר איכותי, חזק ועמיד לבקבוקי יין שיחזיק לכם לשנים רבות.

הזמנה אונליין של מקרר יין

אם אתם כל היום רצים סביב העסק שלכם ואין לכם זמן לחפש מקררים בחנויות, יש לכם אפשרות להזמין מקרר יין מעוצב כאן בקטלוג האתר. בשונה ממקרר ביתי רגיל, מקררים המיועדים ליין נמכרים רק בחנויות מיוחדות לכך. אם כן, הדרך הטובה ביותר עבורכם להנות ממקרר איכותי ואמין ליישון ושמירה על סוגים שונים של יינות היא לרכוש את המקרר כאן באתר ולהנות משירותי הובלה מקצועיים עד לבית העסק שלכם. המקרר החדש של העסק שלכם יגיע אליכם עד 7 ימי עסקים מזמן ההזמנה און ליין כאן בקטלוג האתר ותוכלו להנות מטווח מחירים רחב מאוד היכולים להתאים לכל תקציב.

מקרר יין מעוצב באיכות מעולה

לקבלת פרטים נוספים על הזמנת מקרר יין מעוצב, צרו קשר עם בית היין ארץ הגליל המייבאים ומשווקים מגוון מוצרי איכות ליישון ושמירה על יינות. צוות בית היין זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לסייע לכם בבחירת המקרר המתאים ביותר לבית העסק שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.