יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין רוזה ישראלי

מה זה יין רוזה ולמה הוא כל כך פופולרי?

אחד הטרנדים של השנים האחרונות הוא שתיית יין רוזה ישראלי המגיע עם צבע יפה ועדין של ורוד עם טעמים נפלאים. זהו אינו יין חדש אלא מיוצר כבר מאות שנים ונחשב ליין הראשון אשר יוצר על ידי בני אדם. הצבע הורוד נוצר עם שילוב הקליפות של הענבים לזמן קצר של תסיסה. למרות צבעו הורוד, הוא נחשב כעוד סוג של יין לבן אשר צבעו השתנה בגלל הקליפות של הענבים האדומים. ישנן 3 שיטות לייצור היין וליצירת הצבע המיוחד והטעם המשגע שלו כאשר המרכזית היא שימוש בענבים אדומים ובשלים רק עם הנוזל שלהם לטובת ההכנה של היין. הקליפות שנשארות מופנות להכנת יינות אדומים. בשיטה הזו מסלקים מעט ממיכל התסיסה ויוצרים תירוש ורוד ויפה עם אחוז אלכוהול גבוה ביחס ליינות אחרים.

למה יין הרוזה הישראלי הוא מומלץ?

האקלים הארץ ישראלי של צפון הארץ הוא מצוין לייצור של יין רוזה ישראלי וזאת באמצעות גידול מטעי ענבים במקומות המתאימים ביותר לכך. יקבים כמו יקב בזלת הגולן ויקב דלתא מביאים איתם יינות רוזה מצוינים עם טעם עשיר במיוחד. הצבע של היין הוא ייחודי לעומת כל יין אחר וניתן לראות את הפופולריות של יינות הרוזה בקרב הנשים בישראל. למרות הצבע הבהיר של היין, אין זה מעיד שהוא מתוק. יין מסוג רוזה יכול להיות גם יבש, מבעבע או מתוק כאשר רוב יינות הרוזה הם יבשים והם מתאימים לטמפרטורה קרה, בדומה לשאר היינות הלבנים.

יין אלגנטי המתאים לכל ארוחה

אם לא יצא לכם להכיר סוגים שונים של יין רוזה ישראלי, ההמלצה היא להתחיל עם יין מסוג רוזה חצי יבש שיכול להתאים למגוון רחב של מאכלים. חשוב לשים אותו בקירור ואם יש לכם מקרר יין מקצועי, הרווחתם בגדול.

יין רוזה ישראלי בחנות מקצועית

החלטתם לנסות יין רוזה ישראלי? רוצים להזמין בקבוקי יין מהמותגים הישראלים הטובים ביותר? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים של בית היין ארץ הגליל הנמצאים כאן באתר. החנות מציעה לכם יינות רוזה מ-3 מותגים גדולים ובמחירים משתלמים עם שירות משלוחים עד אליכם עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה כאן באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.