יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין דלתא 2018

מחפשים יינות איכותיים של המותג דלתא? אתם בדיוק במקום הנכון!

יקב דלתא הנקרא היום כמיסה נחשב לאחד היקבים האהובים ביותר בישראל. היין מגיע בבלנדים מיוחדים עם טעמים וארומה שאי אפשר למצוא ביינות אחרים. אחד המוצלחים ביותר מסוגי היין של יקב כמיסה (דלתא) הוא יין דלתא 2018 הנקרא גם אלפא 2018. היין הוא מסוג קברנה סוביניון ובעל מתיקות עדינה. הוא יין אדום יבש ומגיע עם כשרות בהשגחת בד”צ העדה החרדית. במשך 28 חודשים היין אוחסן בחביות של עץ אלון צרפתי והוא נחשב לאחד היינות הטובים ביותר של יקב כמיסה.

יין דלתא איכותי וזוכה פרסים

על מנת שיין אדום יזכה בפרסים, הוא צריך להיות לא פחות ממושלם ובעל טעמים ייחודיים. כך זה יין דלתא עם המותג המצליח דלתא אלפא. מותג דלתא אלפא זכה במדליית כסף בתחרות אשכול הזהב בשנת 2020 והוא נחשב לפופולרי במיוחד במסעדות ובברים ברחבי הארץ ואם לא יצא לכם לנסות אותו עד היום זה הזמן לעשות זאת. מכיוון שהוא התיישן חודשים רבים בחביות עץ אלון צרפתי, הוא מגיע עם ארומה וטעם משובחים שלא ניתן למצוא ביינות אחרים מסוג קברנה סוביניון. זהו זן ענבים אציל והוא נחשב למאוד נפוץ במטעי ייצור היין בעולם ובישראל. זמן ההבשלה הממושך שלו נותן לו את טעמו המיוחד והייחודי.

איך הגיע קברנה סוביניון לישראל?

מכיוון שיין דלתא 2018 מיוצר מענבי קברנה סוביניון, נשאלת השאלה איך הגיע זן הענבים הזה לישראל? זהו אחד מזני הענבים הנפוץ ביותר בישראל בזכות הברון רוטשילד שהביא את הזן המיוחד לישראל. הזן גדל בעיקר בצרפת אבל היום הוא נמצא בכל כרם אפשרי של ענבים. אם אתם אוהבים קברנה סוביניון, מומלץ לכם לבחור באחד הטובים ביותר בישראל של המותג כמיסה (דלתא) המביא אליכם יין מיושן ובעל טעמים נפלאים. דרך קטלוג האתר תוכלו להנות ממחיר נוח לכל בקבוק ושירות משלוחים מהיר ואמין עד לבית שלכם.

חנות מקצועית ליין דלתא 2018

לקבלת פרטים נוספים על שירותי הזמנה של יין דלתא 2018, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם בית היין ארץ הגליל המשווק מגוון עצום של יינות מהמותגים הישראלים הגדולים והמוצלחים ביותר. קטלוג האתר מציע לכם את יינות המותג דלתא עם אפשרות לבצע את ההזמנה און ליין או טלפונית.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.