יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין אדום מומלץ

מחפשים יין איכותי לבית? לא יודעים איזה יין יתאים לכם?

אחד מסוגי היינות הפופולריים ביותר בעולם הוא היין האדום. אם אתם מחפשים יין אדום מומלץ כדאי שתכירו את היינות האיכותיים של הגליל העליון כמו 1848 ויין בזלת הגולן. את היין תוכלו לקנות בכמויות שונות על פי הצרכים שלכם ולהנות משירותי משלוח מקצועיים עד לבית שלכם. דרך הקטלוג באתר תוכלו להכיר מגוון רחב של יינות באיכות מעולה ובטעמים פירותיים מעולים. אם אתם אוהבים יין עוצמתי ואיכותי, יש לכם אפשרות להזמין יינות מענבים מכרמים ברמת הגולן המיושנים בחביות של עץ אלון אמריקאי או צרפתי.

יין אדום עם יישון 20 חודשים

בכדי שיין אדום יהיה איכותי ומוכן להגשה הוא צריך לעבור יישון. יישון באמצעות חביות עץ אלון צרפתי או אמריקאי הוא המומלץ ביותר ובדרך כלל זה מתבצע לאורך זמן של 20 חודשים סך הכל. למרות היין האדום נקרא אדום, למעשה אפשר למצוא אותו בצבעים שונים כאשר יש יינות בצבעים כהים במיוחד או סגולים. כל ארוחה שאתם מוסיפים לה יין אדום, אתם מוסיפים לה ארומה וטעם משובח בעיקר עם מדובר ביינות שעברו יישון של 20 חודשים לפחות. היינות האדומים מאוד נפוצים בישראל כמו קברנה סוביניון ומרלו והם מיוצרים בעיקר בכרמים בצפון הארץ באזורים עם אקלים נוח ומתאים.

יין אדום משובח מענבים שחורים

הענבים השחורים מאפשרים ליצור יין אדום משובח כאשר הקליפות של הענבים הופכים לאדומים בתהליך יצירת היין. תהליך התסיסה האלכוהולי כולל סחיטה של היין עם תהליך תסיסה נוסף. השלב הבא הוא ההצללה שבו כל המשקעים יורדים למיכל וכך הצבע האדום המיוחד של היין נוצר. השלב האחרון הוא כאמור יישון היין בחביות של עץ אלון צרפתי או אמריקאי כפי שמתבצע ביקבי היין הפופולריים ביותר של ישראל. אדמת הבזלת של צפון רמת הגולן מאפשרת גידול מטעי ענבים בצורה יעילה ולאורך זמן ולכן היינות הישראלים מרמת הגולן נחשבים למצליחים מאוד במדינות שונות בעולם, עם ייצוא נכבד של מאות אלפי בקבוקי יין בכל שנה.

יין אדום מומלץ בהזמנה אונליין

להזמנה של יין אדום מומלץ ואיכותי, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים של בית היין ארץ הגליל הנמצא כאן באתר ובחרו את סוג היין המועדף עליכם במחירים מעולים ועם שירות משלוחים מהיר עד אליכם.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.