יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מארז יין לפסח

רוצים להפתיע את המארחים שלכם בפסח? אתם במקום הנכון!

חג הפסח הוא אחד החגים המשפחתיים המיוחדים ביותר ואם מארחים אתכם לחג אתם וודאי רוצים להביא מתנה מיוחדת ויפה למארחים או לחילופין להעניק מתנה לאדם קרוב לכם באמצעות משלוח. אחת המתנות המומלצות ביותר היא מארז יין לפסח הכולל סוגים שונים של יינות אדומים או לבנים מהיקבים הטובים ביותר בישראל כמו בזלת הגולן ויקב סגל. המארזים מגיעים בעיצוב יוקרתי ומפואר וניתן להזמין אותם ישירות לכתובת של המארחים שלכם במידה ואתם רוצים לשלוח את המתנה לכתובת של מקבל המתנה.

מגוון רחב למארזי יין לפסח

בשונה ממתנות אחרות לחג הפסח, מארזי יין לפסח הם מאוד פרקטיים ויכולים לשמש כבר בארוחה עצמה ל-4 הכוסות של היין. יין באופן כללי הוא תמיד מתנה נפלאה ויכול לשמש את האנשים האהובים עליכם גם בשנים הבאות. בשונה ממשקאות אחרים, היין יכול להישמר מצוין לשנים רבות ואף משפר את הארומה שלו במידה והוא נשמר בתנאים אופטימליים.

מארזים מהממים ויוקרתיים לעובדי חברה

אם אתם מנהלי משאבי אנוש בחברה שלכם ומחפשים מתנה מושלמת לעובדים שלכם לכבוד חג הפסח, מארזי היין המוצעים לכם כאן באתר זה כל מה שאתם צריכים. היתרון כאן הוא הנגישות שיש לכם למארזי יין מעולים עם מגוון רחב של יינות איכותיים. בהזמנה פשוטה ומהירה דרך קטלוג המוצרים באתר, אתם יכולים להזמין את כמות המארזים הנדרשים לכם בכל סדר גודל של הזמנה. את המארזים היפים והמיוחדים המוצעים לכם באתר תקבלו עד לדלת המשרד שלכם עם שירותי משלוח מקצועיים ומהירים עד 7 ימי עסקים בסך הכל. אם אתם נמצאים לקראת ההכנות לחג הפסח בחברה, זה הזמן לבצע את ההזמנה ולקבל אותה בזמן המתאים לפני חופשת החג.

הזמנת מארז יין לפסח אונליין

אם אתם רוצים לקבל ייעוץ מקצועי להזמנה של מארז יין לפסח יפה ומיוחד, צרו קשר עם בית היין ארץ הגליל דרך מספר הטלפון המופיע באתר או לחילופין מלאו את פרטי החברה שלכם דרך טופס רישום הפרטים המופיע כאן באתר. צוות החנות ישמח לספק לכם מגוון רחב של אופציות ולהרכיב עבור העובדים שלכם מארז מיוחד ומושקע עם יינות אדומים או לבנים מובחרים. 

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.