יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מארזי יין יוקרתיים

מחפשים מתנה מושלמת לחג? יש לנו הצעה בשבילכם!

החגים המתקרבים אלינו מגיעים עם המון מפגשים משפחתיים והזדמנויות מצוינות להראות לאנשים הקרובים אלינו ביותר שאנחנו אוהבים אותם. את המתנות האהובות ביותר לחגים ולמפגשים חברתיים אפשר למצוא במארזי יין יוקרתיים של מיטב היינות של יקבי ישראל. יקבים כמו בזלת הגולן ודלתא מספקים לכם מגוון רחב של יינות אהובים מסוגים שונים כמו מרלו, קברנה סוביניון וסוביניון בלאן. היום אתם יכולים להזמין את כל מארזי היינות במקום אחד ולהנות משירות משלוחים מקצועי עד לבית שלכם.

מארז יין בעיצוב מרהיב ומיוחד

מלבד מתנה לאירועים משפחתיים בחגים, מארז יין בעיצוב יוקרתי ומרהיב יכול להתאים גם למתנה לעובדי חברה, לקוחות עסקיים וכל אדם החשוב לכם. את המארזים קונים במקום אחד ונהנים ממחיר משתלם עבור כל מארז. מכיוון שההזמנה מתבצעת און ליין באתר, אתם לא צריכים להגיע לחנות יינות ולא מבזבזים זמן בנסיעה לחנות וסחיבה של בקבוקי יין. כאשר אתם מזמינים מחנות און ליין, יש לכם היצע גדול במיוחד של יינות ואתם יכולים אפילו להזמין מארזים בהתאמה אישית לצרכים שלכם, עם מיתוג או ברכות אישיות לכל אחד המקבל את מארזי היין שבחרתם.

יינות איכותיים ממיטב המותגים בישראל

לפני שאתם בוחרים להזמין מארזי יין יוקרתיים, יש לכם אפשרות לקבל ייעוץ טלפוני בחינם על מנת לבחור את המארז הכי אטרקטיבי מבחינתכם. אתם יכולים לבחור יינות מייבוא או יינות מקומיים מסוגים שונים של זני ענבים ממטעים נבחרים בישראל ובעולם. את ההזמנה אפשר לבצע בקלות וביעילות דרך הטלפון הנייד או המחשב האישי שלכם ולבחור את כתובת המשלוח. בדרך זו, תוכלו להזמין מארז יין יוקרתי במיוחד לאנשים האהובים אליכם עם משלוח מהיר ויעיל ישירות אליהם לכל אירוע חגיגי. המשלוח של מארז המתנה יגיע עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה כאן באתר.

חנות אינטרנטית למארזי יין יוקרתיים

לא יודעים אילו מארזי יין יוקרתיים יתאימו לכם? רוצים לבחור מארז עם יינות בהתאמה אישית? זה הזמן לפנות לבית היין ארץ הגליל הנחשב למרכז השיווקי המוביל כיום בישראל ליינות. דרך האתר תוכלו למצוא מגוון גדול של סוגי יינות ואפשרות להזמין אותם במארזים יוקרתיים ויפים במיוחד.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.