יינות לאנשים שמבינים
יינות לאנשים שמבינים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חולץ פקקים ליין

צריכים פותחנים לבקבוקי יין? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם מנהלים בית קפה, מסעדה או בר אתם צריכים שיהיה לכם חולץ פקקים ליין. חולצי פקקים הם מצרך חובה עבור בית העסק שלכם וחשוב שהוא יהיה איכותי וישרת אתכם לשנים רבות. אחד המותגים הגדולים בתחום הוא המותג Pulltex המביא את העיצוב והנוחות הטובה ביותר לפתיחה של בקבוקי יין. בכדי להגיש בצורה טובה יותר את היינות שלכם, אתם לא יכולים להתפשר על פותחן בקבוקים זול. ככל שהפותחן איכותי ויציב יותר כך כל הגשה של יין תהיה אופטימלית עבור הלקוחות שלכם.

למה כדאי לקנות חולץ פקקים איכותי?

אחת הבעיות בפתיחת בקבוקי יין היא פירוק של חתיכות שעם אל תוך היין בעת הפתיחה של הפקק. בהגשה ללקוחות במסעדה, בר או בית קפה אסור לכם לעשות טעויות. במידה ואתם או העובדים שלכם משתמשים בחולץ פקקים באיכות נמוכה, אתם יכולים למצוא את עצמכם מגישים כוסות יין עם חתיכות של פקק שעם בפנים. זה לא משנה אם זה יין אדום או יין לבן, פתיחת היין צריכה להיות מושלמת ובצורה נקייה ומהירה. חשוב לבדוק לפני שאתם קונים את חולץ הפקקים מה החומר ממנו הוא מיוצר, מה הגודל שלו והאם הוא נוח לשימוש. ישנם מספר סוגים של חולצי פקקים כאשר הפופולריים ביותר הם חולצי הפקקים מהסוג הקלאסי המשמש מלצרים, חולצי הפקקים המכונפים ופקקי מנוף.

הזמנת חולץ פקקים בקבוקי יין

אם אתם צריכים שיהיה לכם חולץ פקקים בקבוקי יין לכל עובד בבית העסק שלכם, מומלץ לכם לבצע הזמנה גדולה של פותחנים במקום אחד. דרך קטלוג האתר תוכלו להזמין את מספר הפותחנים הנדרשים לכם ולקבל אותם עם משלוח עד לבית העסק. המחיר לכל פותחן יהיה זול יותר במידה ותזמינו כמויות גדולות דרך מספר הטלפון המופיע באתר.

חולץ פקקים ליין מחנות מקצועית

להזמנה של חולץ פקקים ליין באיכות מעולה ומהמותגים הגדולים ביותר בעולם, כנסו עכשיו לקטלוג אביזרי יין המופיע באתר ובחרו את חולץ הפקקים המתאים ביותר לתקציב שלכם. צוות בית היין ארץ הגליל זמין עבורכם גם דרך הטלפון וישמח לסייע לכם בבחירת המוצרים הטובים ביותר לשימוש בבית העסק שלכם או בבית.

אולי יעניין אותך גם:

שמחים לראות אותך שוב!
כאן מתחברים לחשבון שלך

התחברות

מתלבטים איזה יין לקנות? רוצים להתייעץ?
נשמח מאוד לעזור לכם!
מוזמנים להתקשר או להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

הכניסה לאתר מגיל 18 ומעלה
הגיל בו שתיית אלכוהול מותרת על פי חוק.